tirsdag den 25. september 2007

Tilbage i USA

I dag kom vores møbler så omsider. De har egentlig været i Boston i adskillige uger, men fori vi lige skulle et smut tilbage til Danmark her i september har de stået på et lager. Vi måtte nemlig ikke modtage møblerne før vi fysisk var tilbage i Boston.

Og hvor er det rart at se sine ting igen. Det hele blev pakket ned i starten af august måned, så det er efterhånden noget tid siden. Nøj, hvor har jeg savnet vores sofa. Vi har indtil nu klaret os med en luftmadras på gulvet, og det bliver altså rigtig godt træt af.

Flytningen er en fuld-service flytning, hvilket betyder, at flyttefolkene pakker alt ud og samle reoler, borde osv. inden de tager afsted. 4 mand i to dage. Det var der også til at pakke ned. Godt det er Deloitte der betaler :-)

I dag var også dagen, hvor børnene skulle i skole igen efter 2 ugers "ferie". De var begge lidt mutte fra morgenstunden men kom begge hjem i højt humør.

Jeg har fundet ud af at, hvis jeg tager toget fra den lokale station 2 km fra, hvor vi bor, så kan jeg være inde i centrum på ca.25 min. Så selvom den nye bil kører godt, kan det godt være det er nemmest at tage toget ind på kontoret.

Jeg er så småt begyndt at tælle dage til jeg skal starte, og jeg glæder mig rigtig meget.

mvh
Thomas

Ingen kommentarer: