fredag den 7. september 2007

Så fik vi købt en bil


Efter flere dage at have brugt en del tid på at søge efter biler på nettet (nok også lidt mere end Gillian synes var rimeligt :-) fandt jeg omsider en bil, som opfylder de mange kriterier vi har.

Som I kan se her faldt valget på en Mercedes. Og efter forgæves at prøve at klemme mig ind på bagsædet af en C-klasse, blev jeg enig med mig selv om, at det skulle være en E-klasse. Vi er jo i USA og forhandlerne nærmest forærer bilerne væk :-)

Det var temmlig bøvlet at få bilen registreret og forsikret fordi jeg ikke har et Massachusetts kørekort og endnu ikke noget social security number. Men det lykkedes.

Vi skal nok have købt en bil mere, da vi begge har brug for at kunne komme omkring uafhængigt af hinanden. Men det venter vi lige en måneds tid med.

\Thomas

5 kommentarer:

Anonym sagde ...

...orh hvad !!!! - ikke spor misundelig :-)

/Mads

Carsten sagde ...

Lækker dyt - tør man spørge, hvad sådan en fætter koster i USA?

Thomas Ravn sagde ...

Små 130.000 kr inkl. registreringsafgift

Dennis Röser sagde ...

Den er sku i orden, godt du har noget sejt at køre i når jeg kommer forbi en weekend ....

Er du kommet igang hos Deloitte? Hils Gillian!

-D

Thomas Ravn sagde ...

Hej Dennis,

Jeg starter først hos Deloitte til oktober, så jeg har stadig lidt tid.

\Thomas