lørdag den 24. november 2007

Thanksgiving

Saa fik vi oplevet den foerste Thansgiving med turkey, stuffing, cranberries, macaroni & cheese, pumkin pie, apple pie og hvad der nu ellers hoerer til.

Vi stod alle i koekkenet det meste af dagen, imens der koerte timevis af Thanksgiving parade paa TV i baggrunden. Det var faktisk rigtig hyggeligt.

Fredagen efter Thanksgiving hedder Black Friday og det er efter sigende aarets stoerste indkoebsdag. Stort set alle butikker har her koe-tilbud, hvor de 20 foerste f.eks. kan faa en fladskaerm eller et par maerkebukser til spotpris. Mange butikker aabner kl. 4 om morgenen. Det synes vi nu ikke lige vi kunne staa op til - vi var nemlig lidt forspiste - saa vi tog foerst i det lokale mall omkring kl. 10. Her var dog stadig ufattelig mange mennesker.

Trafikken vi havde frygtet mellem Boston og New York var ioevrigt ikke noget saerligt. Jo, der var da mange biler, men der er 3 spor en stor del af vejen, saa det var slet ikke noget problem. Vi klarede turen paa godt 4 1/2 time incl. et stop paa McDonalds.
\Thomas


3 kommentarer:

Marianne sagde ...

Hvor er det fantastisk dejligt at du sådan hele tiden opdaterer din blog og delagtiggør os alle med oplevelser fra jeres nye liv over there ! Der er mange af vore venner, der følger Jer. (Eva, Solveig, Ida og Leif osv..Ja også familie Eli og Niels, mormor ...). Du kan nok gætte, hvem det er der glad uddeler webadressen !
Tak for det og stort knus fra din mor

Solveig sagde ...

Hej Thomas og Gillian!
Jeg sidder lige sammen med din mor Thomas for at prøve om vi kan sende en kommentar til Jer her fra min computer.
Jeg synes det er meget interessant at følge med i Jeres liv i Boston.
Dejlige billeder af Jeres søde og dygtige børn. Ihærdige forældre der tager store udfordringer op.
Mange hilsner fra Esbjerg - Solveig

Unknown sagde ...

Hej Thomas,

Skotten her, så fik jeg endelig brudt barrieren med hensyn til at at man skulle være oprettet bruger for at sende en hilsen. Jeg så at man kunne bruge sit google login :-) Har fuldt med løbende, det er død spændende at læse om de nye udfordringer på alle fronter!

Julen er startet i DK og vi var til jule-hygge-nisse-dag i går. Super hyggeligt som sædvanligt :-) Om ikke andet kan vi måle Platon's størrelse i børnenes mængde og alder. Der er godt nok mange og der er mange mini-vans til +2 børnefamilierne :-)

Julefrokosten er på fredag. Trucker-style tema - har stadig ikke fundet på noget smart der til.

Er for første gang imellem projekter. Dvs. jeg har kun to kunde dage om ugen. Men det er nok meget godt. Så kan jeg få lavet lidt KC sager. Men det kender du jo til :-) Starter hos Danske Bank og efter al sandsynlighed hos FLS, så der skal nok blive travlt igen...

Ellers er alt vel. Glæder mig mig til at følge med i hvad der sker i det store USA :-D

Pas godt på jer selv og hinanden!

/Skotte :-)