søndag den 21. september 2008

Niagara Falls


Her i weekenden var vi en tur ved Niagara Falls. Vi har før snakket om det, men jeg havde egentlig ikke forestillet mig det var køreafstand. Men det er kun 500 miles fra os, så frem og tilbage på en weekend kan sagtens lade sig gøre. Vi valgte dog at tage turen roligt med en overnatning både på vej ud og på vej hjem.

Det er første gang i lang tid vi har kunne tage på en weekendtur fra fredag eftermiddag, da jeg i de sidste mange måneder jo først er kommet hjem fra Mexico omkring midnat hver fredag. Det var en fantastisk oplevelse, som absolut var turen værd.

Jeg har stadig ikke et nyt projekt, så jeg er lig pt. "On the beach" (som det hedder i Deloitte naar man ikke er paa et projekt). Det betyder jeg kan komme tidligt hjem fra arbejde hver dag, hvilket jeg nyder enormt meget. Nu må vi se, hvor længe det varer ved.

Der er billeder fra turen på: http://picasaweb.google.com/tomravn

\Thomas

1 kommentar:

Hanne sagde ...

Skønt at følge jeres færden over there.
Det ser ud til, at I får mulighed for dejlige oplevelser sammen.
Vi glæder os til at se jer igen.
Knus Bent og Hanne