mandag den 14. juli 2008

Indepence Day

Så blev det 4th of July, der i USA er en stor dag. Desværre tilbragte jeg det meste af dagen i en flyver på vej hjem fra Mexico.
Jeg havde dog booket et tidligere fly hjem en jeg normalt, saa jeg nåede lige at se de sidste 2 min. af det store fyrværkerietshow i Canton. Jeg moedtes med Gillian og børnene ved den lokale high school ca. halv ti.

Fyrværkeriet var meget imponerende og udfoert af professionelle. Iøvrigt virker det stadig ejendommeligt, at det er forbudt for private at købe fyrværkeri i et land, hvor man kan købe håndvåben i supermarkedet... Argumentet er noget i stil med at fyværkeri kan være brandfarligt (og der er en seksløber trods alt ikke :-)

Jeg har udsigt til at komme af projektet i Mexico her til september, men det kniber for vores Mexikanske kontor at finde en afløser. MDM (mit fagomraade) er trods alt stadigt en nichekompetence.

\Thomas

Ingen kommentarer: